Esri organiseert samen met haar partners het tweede Europese Geo Business Seminar

8 februari 2018

Esri organiseert samen met haar partners het tweede Europese Geo Business Seminar 

Tijdens dit kosteloze evenement, op woensdag 21 maart, komt de Europese community van marktonderzoekers, locatieplanners en -analisten, projectontwikkelaars, vastgoedanalisten en geomarketing-specialisten samen. Zij bespreken hoe zij geo-informatie en andere gegevens inzetten om winkels en retail-assets kunnen plannen of verplaatsen. Ook bespreken ze hoe zij distributie- en verzorgingsgebieden kunnen optimaliseren. De ondersteuning van gerichte marketingcampagnes, een beter begrip van netwerken en in-store analytics komen ook aan bod.

Europese markt

We verwachten meer dan honderdvijftig bezoekers uit heel Europa, waaronder enkele belangrijke supermarktketens die in de Europese markt actief zijn. Er wordt nog gewerkt aan het definitieve programma. Meer details zijn op de event website te vinden. Namen die reeds bekend gemaakt zijn: Knight Frank, Domino's Pizza, Belron (Carglass), Yum Group, Pirelli en PWC. Hoofdthema’s zijn onder andere: hoe ‘locatie’ in te zetten in de organisatie, welke content is ‘key’? Verder wordt getoond hoe geo-analisten hun inzichten toevoegen aan bestaande kennis en hoe geografische informatie is in te zetten in lopende business-systemen. 

Meer informatie

Ga naar de Geo Business Seminar website voor meer informatie of neem contact met ons op.