"Inspirerend, uitdagend en afwisselend."

support engineer

“Bij de afdeling Support helpen wij onze klanten dagelijks met het oplossen van technische GIS-gerelateerde vraagstukken. Op deze manier kunnen wij hen snel op weg helpen en succesvol maken bij het gebruik van onze software.”

“In mijn werk als support engineer sta ik in direct contact met de klant en krijg ik daardoor inzicht in hoe klanten werken met onze software. Ik heb in de tijd dat ik bij Esri Nederland heb gewerkt al veel kennis opgedaan door de grote variatie aan klantvragen die er bij Support binnenkomen, maar ook door voor andere afdelingen te hebben gewerkt. Bij Esri Nederland vullen we elkaar aan met onze gevarieerde kennis en productspecialisatie. Bij complexe vragen kan ik dus altijd terugvallen en vertrouwen op één van mijn veertien supportcollega’s of op de kennis van andere collega’s binnen het bedrijf.”

“Voor mij is het werken bij Esri Nederland inspirerend, uitdagend en afwisselend. Al in mijn studietijd heb ik ArcGIS-software gebruikt voor verschillende onderzoeken en ben er trots op dat ik nu werk als support engineer bij Esri Nederland – niet in de minste plaats omdat het de 
wereldwijde marktleider is in geografische informatiesystemen. Mijn ervaring is dat er bij Esri goed wordt geluisterd naar je wensen en dat er alle kans wordt geboden om je te ontwikkelen. Esri is een goed georganiseerd bedrijf dat investeert in de kennis en welzijn van haar medewerkers.”