Esri-onderhouds/
abonnementscontract

Esri-onderhouds/abonnementscontract

U heeft besloten om te investeren in het verbeteren van uw werkprocessen, met (onder meer) software van Esri. Een goede keuze! Dit betekent: werken met de meest innovatieve en bewezen GIS-technologie.

Structurele ondersteuning door Support

Door het onderhoudscontract dat u aangaat voor de Esri-licenties, maakt u aanspraak op
structurele ondersteuning met vele voordelen. Zo zijn de laatste updates, patches en releases voor u beschikbaar, zodat u altijd actueel blijft. Dat is belangrijk, in deze tijd van snelle technologische ontwikkelingen. Verder staat Esri Nederland Support altijd voor u klaar. De supportmedewerkers hebben ruime IT-kennis en ervaring en uiteraard GIS als specialisatie.

Wat krijgt u bij een licentie in onderhoud of abonnement? 

 

Geen onderhoudscontract

Onderhoudscontract

Abonnement Esri GIS Nieuwsbrief
Inschrijven

V

V

Webinars

V

V

Toegang tot kennis op ArcGIS Resources van Esri

V

V

Laatste patches en service packs


V

Abonnement op digitale Esri Magazine en ArcUser/ArcNews 
Inschrijven

 


V

ArcGIS Online (openbaar account en basiskaarten)  V

V

ArcGIS Content (open datasets: BRT, TOP10NL, AHN2)  

V

Gebruiker van het ArcGIS-platform (ArcGIS for Desktop, ArcGIS Online, ArcGIS Pro, apps, add-ins) 

 

V

Kosteloos deelnemen aan de Esri GIS Conferentie en Esri GIS Tech

 

V

Deelname Esri International User Conference*

 

V

Laatste updates en releases 

 

V

Hoogwaardig technische support**

 

V

Mogelijkheid tot participeren in betá-programma’s

 

V

* Informeer naar de voorwaarden bij de afdeling Customer Service  van Esri Nederland, via gisinfo@esri.nl of +31 (0)10 217 07 00.

** Lees meer over voor welke producten de support geldt (onder het tabje Voorwaarden)

N.B. De voordelen gelden alleen voor abonnementen en de licenties die in onderhoud zijn.

Voorwaarden

Esri-producten worden doorgaans geleverd met een onderhouds- of abonnementscontract voor het eerste jaar. Dit wordt stilzwijgend verlengd (opzeggen kan tot 3 maanden voor het einde van het eerste jaar).

Lees meer over de voorwaarden

Voor vragen over het onderhouds- of abonnementscontract kunt u terecht bij de Onderhoudsadministratie van Esri Nederland, via onderhoud@esri.nl of +31 (0)10 217 07 00. 

Let's talk Dynamics CRM

X
Please complete the highlighted item(s) to continue.
First Name
Last Name
Email
Phone Number
Company Name
City
Country
State
Zip
1 of 2
Your Industry
Your Role
What are your Location Analytics questions?(Optional)
2 of 2
X