De customer experience vergroten.

Een klant wil snel en goed geholpen worden. Om adequate adviezen te geven is het belangrijk om snel inzicht te kunnen krijgen in de situatie van uw klant. Met het ArcGIS-platform kan iedereen van uw organisatie, van klantenservice-medewerkers tot leden van de board, toegang krijgen tot gebruiksvriendelijke interactieve kaarten. Medewerkers krijgen daarmee inzicht in wat de klant al heeft gekocht, aan wie ze verkopen en hoe de netwerksituatie ter plekke eruit ziet. Zo krijgt de klant een gepast aanbod en concurreert u meteen op snelheid en service.

Voordelen

Bijhouden

Het probleemgebied kunt u met behulp van externe data isoleren, zodat minder klanten last hebben van de storing.

Groeien

Zet de bestaande dekkingen beoogde coverage op de kaart, zodat u hier uw strategie op kunt bepalen en de volgende business kansen kunt benutten.

Informeren

Goede klantenservice valt of staat met goed geïnformeerde medewerkers. Geef ze rijk gevulde interactieve kaarten die helpen bij hun werkzaamheden.

Oplossingen

ArcGIS Online

ArcGIS Online is het platform voor het creëren en delen van interactieve kaarten en apps. Door de beschikbare content, apps en templates kunt u direct aan de slag. Benader de voor uw organisatie belangrijke ruimtelijke informatie vanaf uw desktop, browser, tablet of smartphone, altijd en overal.

Lees meer over ArcGIS Online

Operations Dasbhoard for ArcGIS

Door het volgen, monitoren en het rapporteren van realtime datastromen blijft u op de hoogte van uw werkzaamheden. Met behulp van Operations Dashboard for ArcGIS heeft u een actueel en duidelijk overzicht, waardoor u zich kunt focussen op datgene wat echt belangrijk is.

Lees meer over Operations Dasbhoard for ArcGIS