Onze bereikbaarheid.

Standaard heeft u bij een licentie ArcGIS recht op support. Heeft u een vraag over de software? Meld uw vraag bij voorkeur aan via ons formulier Nieuwe supportvraag, maar dit kan ook op andere manieren. Hieronder vindt u onze gegevens over bereikbaarheid.

Mijn Esri

Bij voorkeur gaat dit via mijn.esri.nl. Log in en ga vervolgens naar Support en kies voor Vraag Insturen. Vul de gegevens zo volledig mogelijk in en klik op Aanmaken. Er zal daarna door een medewerker van onze supportafdeling contact opgenomen worden.

E-mail

Een andere mogelijkheid om een supportvraag aan te melden is via e-mail (). Zorg er dan voor dat je altijd het product en de versie vermeld waar het om gaat.

Telefoon

De derde mogelijkheid is per telefoon: +31(0) 10 217 07 50. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Ook dan is het belangrijk het product en de versie te vermelden.

Live chat

We testen nu een vierde mogelijkheid, per live chat. We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Het venster voor de live chat verschijnt bij de meeste browsers als pop-up rechtsonder in beeld. Mocht deze ontbreken, dan kunt onderaan de pagina 'Over support' chatten.