Wie zijn wij?

Wat als ArcGIS even niet meer werkt? U staat gelukkig niet met lege handen: Esri Nederland Support helpt u weer op weg! Pas als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Het supportteam van Esri Nederland bestaat uit bijna 20 medewerkers met ruime kennis en ervaring in het GIS/ICT-werkveld. De professionals hebben stuk voor stuk hun eigen specialisme (van desktop GIS of specifieke extensies tot ArcGIS Server of mobiele toepassingen). Wanneer nodig kan het team terugvallen op productspecialisten en ontwikkelaars.

"Een supportvraag wordt snel opgepakt. En we merken dat support echt meedenkt om te komen tot de juiste oplossing."

Lars de Vries, GIS-adviseur, Heijmans

Hoogwaardige dienstverlening

Iedere professional heeft een eigen achtergrond, van informatica of geologie tot remote sensing of geodesie. Zo zijn we in staat om voor ArcGIS-gebruikers uit elke branche hoogwaardige support te bieden. De beoordelingen liegen er niet om; klanten waarderen de support met een ruime 8 in ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (2010 t/m 2014)!

Kennisbank

Bijna de helft van de binnenkomende vragen lossen we al in 1 of 2 werkdagen op. In de andere gevallen is de situatie te specifiek en is een meer diepgaande analyse nodig. Zelf heeft u, naast de Nederlandse technische artikelen, ook via support.esri.com toegang tot een zeer uitgebreide kennisbank.

Aanvullend support

Om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het gebruik en de inrichting van de door Esri Nederland geleverde software, biedt Esri Nederland Support naast het standaard supportcontract meer uitgebreide ondersteuningsmogelijkheden in de vorm van aanvullend support. Neem voor meer informatie met ons op.

Meteen chatten