Location Intelligence


Location Intelligence is het verzamelen, visualiseren en analyseren van geografische data om strategische inzichten te verkrijgen en zo complexe business uitdagingen op te lossen. Door verschillende lagen data toe te voegen aan een slimme kaart, bouwen organisaties Location Intelligence op: ze begrijpen waarom iets gebeurt op een specifieke plaats. Toepassingen van Location Intelligence zijn overal terug te vinden: van het vinden van de beste nieuwe retail-locatie tot aan het oplossen van grote verkeersproblemen.

Hieronder vindt u:

  • Inspirerende sessies die betrekking hebben op ontwikkelingen van technologie, diensten en opleidingen. 
  • Een klantverhaal
  • Een formulier om tijdens de EGC een oriënterend gesprek aan te gaan over één van onze producten. 

Interessante sessies

Do. 13:15 — 13:45
Do. 13:15 — 13:45

Inzicht in winkelgebieden transformatie

Winkelgebieden staan onder druk. Hiervoor is inzicht in branchering van belang, maar ook zeker inzicht in bezoekers. Welke inzichten kunnen verkregen worden op basis van data over de bezoekers en hun gedrag? Perfect Place en Centrumcompagnon beantwoorden in deze presentatie de vraag of men op basis van data tot nieuwe inzichten kan komen voor transformaties en/of optimalisaties van winkelcentra.

Do. 14:00 — 14:30
Do. 14:00 — 14:30

Full Service Centers-transformatie

Taco en Tim (Wereldhave) stellen in deze presentatie het transformeren van al hun centra tot Full Service Centers centraal. Deze transformatie is een onderdeel van de LifeCentral-strategie van Wereldhave. Dat vereist een strategische benadering van locatie-intelligentie, specifieke lokale vereisten. En dus een grondig begrip van de mogelijkheid om een uitgebalanceerde mix van aanbod en diensten aan de huurders en bezoekers aan te bieden. Wereldhave investeert daarom in capaciteiten en partnerships die betere afwegingen en beslissingen mogelijk maken.

Seats and Sofas extrapoleert bestaande klantdata in ArcGIS


In 1996 opende Seats and Sofas zijn eerste winkel in Nederland. Inmiddels heeft de meubelgigant 22 winkels in Nederland, 15 in Duitsland en 8 in België. “Vooral in Duitsland zien we nog veel ruimte om te groeien”, vertelt marketingmanager Goof van der Malen. “Sinds kort gebruiken we ArcGIS om te bepalen op welke plek we het beste nog een winkel kunnen openen.”

 

Ga met ons in gesprek


Wilt u tijdens de Esri GIS Conferentie met één van onze experts in gesprek om de mogelijkheden binnen uw organisatie te bekijken?

Plan dan via onderstaand formulier een tijdslot in op woensdag 22 of donderdag 23 september. LET OP: selecteer altijd eerst een thema/services. Hierna worden de boekbare tijden pas beschikbaar.