24 juni 2021
Wijzigingen technische artikelen
Met een constant veranderende klantbehoefte is het belangrijk dat we ook ons overzicht van technische artikelen van tijd tot tijd aanpassen. In de overgang naar het insturen van supportvragen in my.esri.com hebben we een aantal artikelen geschreven rond het onderwerp “supportvragen”.
Deze artikelen richten zich vooral op de thema’s “Hoe kan ik een supportvraag insturen?” en “Hoe kan ik zorgen dat de supportmedewerker sneller naar de kern van mijn supportvraag kan kijken?”. Deze artikelen zijn nu samengebracht onder het blokje Support.
Het blokje Toegepaste Applicaties zal volledig opgeheven worden en de artikelen worden ondergebracht bij de blokjes ArcGIS Online en ArcGIS Desktop. Daarnaast hebben we bij het blokje ArcGIS Online een onderverdeling gemaakt, zodat artikelen sneller te vinden zijn.
Een totaaloverzicht van onderwerpen waar Esri Nederland technische artikelen over heeft geschreven vindt u hier. Ook worden artikelen die niet meer relevant zijn verwijderd van onze website. In bijna alle gevallen zijn deze artikelen alsnog op te vragen. Mocht u een artikel niet meer kunnen vinden, dan kunt u hier altijd naar vragen bij onze supportafdeling (support@esri.nl of via my.esri.com als supportvraag).