Markt- en klantanalyses

Vind uw beste klanten

Betere klantsegmentatie en engagement

Woman and man examine customer and location data on a tablet

Zet klantdata om in beslissingen

Bedrijven hebben tegenwoordig meer data dan ooit en verbanden zien is een uitdaging. Locatie verrijkte data brengt in kaart wat, waar en waarom klanten kopen. Hiermee kunnen bedrijfsleiders en marketeers verder gaan dan hun onderbuikgevoel en potentiele klanten vinden, nieuwe markten identificeren, strategisch adverteren en productmixen plannen.  

See opportunities others can't

Door locatie bij de datamix te betrekken krijgt u accurate marktanalyses en kan u beteren strategische beslissingen maken. 

  • Betreedt nieuwe markten en optimaliseer besluitvorming over marktplanning
  • Krijg inzicht in de waarden en gewoonten die klantgedrag beïnvloeden
  • Creëer datagedreven, gepersonaliseerde shopping ervaringen die de klantloyaliteit bevorderen
  • Maak gebruik van slimme kaarten en visualisaties. Ontdek patronen in belangrijke gegevens zoals reistijden, bevolkingsdichtheid, demografische en psychografische gegevens 
3D digital map shows areas where potential customers live, work, and shop

Mogelijkheden

Verbeter de klantrelaties en maak betere beslissingen met location intelligence uit de Esri Geospatial Cloud.

Previous
Next

Gerelateerde vraagstukken

Site analyse

Kies altijd de beste locaties gebaseerd op Location Intelligence en gebruik een datadriven groeistrategie.

Bekijk meer

Neem contact met ons op

E-mail ons

contact@esri.nl

Stuur een mail

Boek een demo

Bekijk de mogelijkheden met een GIS specialist

Plan een demo

Bel ons

+31 (0)10 217 07 00

Bel ons op