Uit de praktijk
Door ruimtelijke analyses groeit bij TSCG de omzet met 30 procent
The Shopping Center Group is erg succesvol in het aanbieden van lokale marktkennis aan hun klanten. Door ArcGIS leveren ze ruimtelijk inzicht, demografische gegevens en meer aan de retail-markt in de Verenigde Staten. Hiermee kunnen hun klanten dieper inzicht krijgen in wat er speelt.
Optimale marktontwikkeling door ruimtelijk inzicht en smart mapping
GIS zorgt voor een dieper inzicht in waar iets is en wat zich daar afspeelt. Met ruimtelijke analyses en smart mapping kunt u beter begrijpen waar klanten en concurrenten zich bevinden. Met ArcGIS-technologie kunnen slimmere beslissingen worden genomen voor uitbreidingsplannen en voor het optimaliseren van bestaande winkels.
Begrijp waar klanten wonen, werken en winkelen
Analyseer klantengegevens en demografische data met ArcGIS. Maak gestuurde beslissingen voor siteselectie, marketing en product assortiment.
Bepaal waar marktontwikkeling mogelijk is
Maak een prognose op basis van concurrentie, potentiële klanten, infrastructuur en nog veel meer. Met ArcGIS krijgt u meteen inzicht op een kaart en visualiseert u zo de beste kansen voor verdere ontwikkeling.
Analyseer passanten
Gebruik de meest recente data van passanten binnen winkelgebieden om potentie in te schatten. Zo maakt u nog betere analyses.
Waarom Esri Nederland en het ArcGIS-platform?
Wat vindt u belangrijk aan GIS-technologie? En wat vindt u belangrijk aan de organisatie die daar achter zit? We vertellen u graag meer, bijvoorbeeld over de volgende zaken: