Retail


Location intelligence en smart mapping drijven incrementele sales groei.

Seats & Sofas gebruikt de kracht van locatie

In 1996 opende Seats and Sofas zijn eerste winkel in Nederland. Inmiddels heeft de meubelgigant 22 winkels in Nederland, 15 in Duitsland en 8 in België. “Vooral in Duitsland zien we nog veel ruimte om te groeien”, vertelt marketingmanager Goof van der Malen. “Sinds kort gebruiken we ArcGIS om te bepalen op welke plek we het beste nog een winkel kunnen openen.”

Lees het artikel

Sales groeien met precisie


Alle aankopen gebeuren op een specifieke plaats online of offline. Met ArcGIS technologie kunnen retailers begrijpen waarom transacties plaatsvinden op specifieke locaties. Inzichten uit geavanceerde ruimtelijke analyses voeden een betere besluitvorming. Verrijk de klantbeleving, selecteer de meest winstgevende locaties en groei omzet met precisie.

1625575355498

De kracht van locatie voor retail

Location intelligence voedt de digitale transformatie van retail: betere besluitvorming, dieper inzicht in big data én predictive analytics die zorgen voor incrementele salesgroei.

Hoe groeien retailers met precisie?


Als retailers de demografische samenstelling van hun markt niet begrijpen, dan missen ze zowel kansen op omzetgroei als klanttevredenheid.

Download nu
Screenshot of mapping software to generate a custom market profile

Ontdek wat Esri voor u kan betekenen

Begeleid aan de slag

Vraag een demo aan

Meer weten?

Neem contact op