Afrekenen Uw bestelling is compleet, nadat u heeft betaald. Uw bestelde product wordt via My Esri geleverd.
Algemeen Wat zijn credits en hoe gebruik ik die? Waar kan ik terecht voor technische support? De pagina’s in de Esri store laden niet. Waar kan ik terecht? Het product wat ik wil aanschaffen staat niet in de store, hoe kan ik toch tot aanschaf overgaan? Waarom kan ik niet alle producten kopen in de Esri Store? Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van ArcGIS, waar moet ik beginnen?
Store & accounts Waarom heb ik een account nodig om producten online te kopen? Wat is een Esri global customer number? Ik ben een nieuwe klant, hoe kan ik producten aanschaffen in de store? Wat is jullie privacy policy? Wat zijn jullie algemene voorwaarden? Waarom moet ik cookies accepteren? Hoe kan ik een kopie van mijn orderbevestiging aanvragen? Hoe kan ik een kopie van mijn factuur opvragen? Hoe veilig is het kopen in de Esri store?
Bestellen & automatische verlenging Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken? Waarom wordt mijn creditcard geweigerd? Wanneer wordt het bedrag afgeschreven van mijn creditcard? Hoe pas ik mijn creditcard gegevens aan? Moet ik belasting betalen? Wat is een pro rata abonnement? Hoelang duurt het voordat ik mijn product ontvang nadat ik besteld heb? Hoe kan ik mijn trial licentie omzetten naar een reguliere licentie? Wat houdt een autorenewal of automatische verlenging in?