Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt binnen 30 dagen via My Esri een retour aanvragen voor uw aangeschafte product.

  • Navigeer naar de Store Purchases in My Esri
  • Klik de bestelling in kwestie open door op het ‘+’ aan de linkerkant te klikken
  • Onder de Payment Method ziet u een knop met ‘Return items’
  • Selecteer vervolgens het artikel wat u wilt retourneren, geef de retourreden aan en klik op Next
  • In de laatste stap kunt u de retouraanvraag controleren en dient u akkoord te gaan met de retourvoorwaarden, klik vervolgens op Next.
  • U ontvangt een mail ter bevestiging van uw retouraanvraag.

Credits en developer-abonnementen kunnen niet via bovenstaande weg geretourneerd worden, neem hiervoor contact op met storehelp@esri.com. Let op; deze aanvragen worden handmatig verwerkt, de verwerkingstijd ligt hoger dan bij een retour via My Esri.

Niet gevonden wat u zocht?

Adviesgesprek

Vraag een vrijblijvende demo aan om de mogelijkheden te ontdekken

Boek nu

Helpdesk

Heeft u een vraag over de Esri Nederland Store?

Mail ons

Bel ons

Spreek met één van onze collega's.

+31 (0)10 217 07 72
Meer informatie? Neem contact met ons op.