Wat als ArcGIS even niet meer werkt? U staat gelukkig niet met lege handen: Esri Nederland Support helpt u weer op weg! Pas als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Het supportteam van Esri Nederland bestaat uit meer dan 20 medewerkers met ruime kennis en ervaring in het GIS/ICT-werkveld. De professionals hebben stuk voor stuk hun eigen specialisme (van desktop GIS of specifieke extensies tot ArcGIS Enterprise of mobiele toepassingen). Wanneer nodig kan het team terugvallen op productspecialisten en ontwikkelaars.

Hoogwaardige dienstverlening

Iedere professional heeft een eigen achtergrond, van informatica of geologie tot remote sensing of geodesie. Zo zijn we in staat om voor ArcGIS-gebruikers uit elke branche hoogwaardige support te bieden. De beoordelingen liegen er niet om; klanten waarderen de support met een 8,5!

Kennisbank

Bijna de helft van de binnenkomende vragen lossen we al in 1 of 2 werkdagen op. In de andere gevallen is de situatie te specifiek en is een meer diepgaande analyse nodig. Zelf heeft u, naast de Nederlandse technische artikelen, ook via support.esri.com toegang tot een zeer uitgebreide kennisbank.