Supportvraag
Hoe krijg ik de juiste rechten zodat ik een supportvraag kan insturen via My Esri?
My Esri is het portaal waar administratieve zaken zoals het downloaden van de software als het beheren van de licenties worden geregeld. Vanaf eind augustus is dit ook de toegangspoort voor het stellen van supportvragen en het beheren ervan. Om hiervan gebruik te kunnen maken moet de beheerder van jullie My Esri portaal de juiste rechten uitdelen aan de personen die supportvragen mogen insturen. Hieronder wordt uitgelegd wat de beheerder dient te doen.
Geautoriseerde bellers beheren
Een geautoriseerde beller is een aangewezen persoon van uw organisatie die Esri kan benaderen om technische ondersteuning aan te vragen. U kunt geautoriseerde bellers toevoegen, bewerken en verwijderen via het subtabblad My Organizations / Users.
Ga naar My Organizations / Users en klik op Manage Authorized Callers.
Klik vanaf hier op Add Caller.

Voer de naam van de beller in het veld Add Caller in. De functie voor voorspellend zoeken biedt de namen van gebruikers die zijn verbonden met My Esri en gebruikers van ons systeem die telefonisch contact hebben opgenomen met Esri Support Services. Als we een gebruikersnaam voor het Esri-account hebben voor elk type contact, wordt dit achter de naam tussen haakjes weergegeven.
Als u zich in een organisatie buiten de Verenigde Staten bevindt, heeft u mogelijk ook de optie om de taal op te geven waarin uw gebruiker het liefst communiceert.
Klik op Add Caller als u klaar bent. Er wordt een bevestigingsbericht weergegeven en uw nieuwe beller ontvangt een e-mail van My Esri om hen te informeren over de nieuwe machtigingen.
Als de beller die u wilt toevoegen niet wordt vermeld, voert u gewoon het e-mailadres in in het veld Add Caller. U wordt gevraagd om de contactgegevens van de beller op te geven. Net als eerder ontvangt de toekomstige beller zodra u het formulier hebt verzonden een e-mail van My Esri op het e-mailadres dat u hebt opgegeven. De uitnodigingse-mail bevat een code waarmee de nieuwe beller als geautoriseerde beller in My Esri kan worden verbonden met uw organisatie.
