Supportvraag
Welke mogelijkheden zijn er binnen My Esri voor support gerelateerde kwesties?
Wanneer de juiste machtigingen zijn toegekend op My Esri komen er een aantal extra opties beschikbaar om support gerelateerde zaken te regelen. In dit artikel worden de verschillende tabbladen op My Esri betreffende support besproken.
Support Overview
Wanneer er is ingelogd op My Esri kan je kiezen voor ‘Support’ > ‘Overview’. Je komt dan op de Support Overview pagina terecht.

Op deze pagina is een overzicht te zien van de openstaande en gesloten supportvragen en de eventuele bugs die door de organisatie zijn gerapporteerd. Vanaf deze pagina kan er worden doorgeklikt naar bijvoorbeeld alle open vragen door op ‘Open’ te klikken onder ‘Cases’.
Recent Activity
Onder de kop ‘Recent Activity’ kan worden bekeken wat er onlangs is aangepast bij supportvragen. Zo kan er bekeken worden of de support engineer is veranderd of dat er een andere status aan de vraag is toegekend.
Request Case
Het is mogelijk om een supportvraag aan te maken door op ‘Support’ te klikken en ‘Request Case’ te selecteren. Op deze pagina worden alle stappen voor het insturen van een supportvraag uitgelegd: Hoe kan ik een supportvraag insturen via My Esri?
Technical support cases
Alle supportvragen kunnen worden ingezien door te klikken op ‘Support’ > ‘Cases’. (mits je de rechten hiervoor hebt). Het is mogelijk om hier zowel de eigen vragen te bekijken als die van de rest van de organisatie. Wanneer hier enkel jouw eigen vragen staan dan heeft de beheerder ervoor gekozen niet alle supportvragen van iedereen zichtbaar te maken. Door op een supportvraag te klikken kan de vraag worden ingezien en eventueel extra informatie worden toegevoegd via ‘Add Note’.
Bugs & Enhancements
Het is mogelijk dat er een bug is geconstateerd tijdens de behandeling van de supportvraag. Wanneer dat zo is, dan kan de bug worden teruggevonden door te klikken op ‘Support’ > ‘Bugs & Enhancements’. Door vervolgens op de bug te klikken kan je kiezen voor ‘Subscribe’. Wanneer hiervoor wordt gekozen zal je een e-mail ontvangen zodra er wijzigingen in de bug worden gedaan. Op deze manier blijf je op de hoogte van de bug.